Dani dritro rrak tak - Dia tak tahan nak batang - 4

Category

Dia tak tahan nak batang - 4 - Dani dritro rrak tak

Dia tak tahan nak batang - 4 1

tak tau la mummy nak geram ke nak jerit ke apa dah kenapa setiap hari nak beli barang2 macam ni mekcha hoii setiap pagi setiap hari mummy pesan kat dia jangan beli.

Dia tak tahan nak batang - 4 2

Masa itu umur aku 21 student universitilah selalu dengan balak lama aku cium2 dengan balak baru ni aku lagi berani lamain ringan2 aku selalu gak melancap kat.

Dia tak tahan nak batang - 4 3

Tips pancing ikan haruankalau korang nak tau ikan haruan ni sejenis ikan yang sangat malaskononkonon rajin jaga anak dia kalau yang dah ada anaktapi.

Dia tak tahan nak batang - 4 4

Memang anak punya baju jalanjalan tak banyak pasal ummi nya rasa tak perlu rasanya tshirt dia cuma ada daladm 56 helai sahaja rompers dalam 3 helai.

Dia tak tahan nak batang - 4 5

Ingat tak post irine yang sebelum ni minta pendapat berbaloi ke tak nak memiliki ecewahh glider chair by babyhood.

Dia tak tahan nak batang - 4 6

Span classnews_dt17082008spannbsp018332sewaktu aku berumur 18 tahun lepas habis spm aku mengganggurduduk kat rumah aje di kaumpung sesekali ada jugak buat kerja kampung sebelah rumah aku ada.

Dia tak tahan nak batang - 4 7

Bilik bawah tu aku nak buat sebab nanti kalau ada orang tua2 datang senang la tak payah nak turun naik tangga takpun esok2 aku dah tua sakit lutut situ la jadi.

Dia tak tahan nak batang - 4 8

Walau apapun saya tetap nak ikhtiar agar penyakit ni tak berlarutan dan melarat saya dah ada ural yang dibekalkan oleh doktor tapi saya lebih berminat dengan.

Dia tak tahan nak batang - 4 9

tak sangka bidang perniagaan ni penat dia lebih teruk dari kerja biasa badan dan otak kau terlalu penat macam2 nak kena fikir ingat dulu jual barang kalau laku.

Dia tak tahan nak batang - 4 10